Monday, April 25, 2005

Nog maar ff wat blaaaat

Sjees, echt teveel pics geschoten. Daarom ook maar een DVD burnertje aangeschaft : ) Kan in de gehele collectie echter niet veel meer vinden waar ik jullie mee kan boeien... Zal zo nog even mun best doen! Nog even wat over Portugal, alles is leuk daar, maar die TAAL. Echt als zo'n lief donkerharig kipje haar mond opentrekt dan denk je echt dat die wereld vergaat. Je leest het als Spaans maar die lui verkrachten het tot Russisch. Echt dat was al een reden om terug te snoeien naar Spanje : ) Zo gezegd, zo gedaan. Golfje getest en aangekomen in Sevilla. Daar op mijn nieuwe Pirelli slippertjes rondgebanjert zodat mijn poten nix meer konden, jawel echt leer, en oa de expo van weetikveelhoeveel geschoten. Toen dusch Alicante (mijd dat water!), Valencia en voor mij Murcia. Ik cruise nog wat in dat zuiden en haalt op koninginnedag Viv (skatje : ) op die komt vliegen om hier nog wat verder te toeren, heb die kar niet voor nix! Dit de blaat voor nu... Gaat nu vermaak ende kek picjes posten...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home