Tuesday, April 05, 2005

Spanje Snoeit (en soms ook juist niet : )

Geachte toehoordertjes,

Hier een digitaal teken van leven.. Momenteel bevind mijn aarsch zich in Salamanca. Een lieflijk stadje. Maar aan lieflijke stadjes alleen heb je niets, vandaar dat Madrid enige dagen geleden is bezocht. Hoop snel pics te kunnen posten want dat slaat alles. WinkelCentra groot tot macht 6 en druk tot de macht 9, maar zowiezo zeer fraai om te schieten. Verder gave erchitectonische sjeit in Bilbao gespot en gruwelijk mooie beach bij San Sebastian.
Daarnaast dikke plus voor dat eten hier. Neemt hier ongeveer evenveel tijd in als het fotograveren aangezien dit drie keer per dag ongeveer evenuitgebreid gedaan wordt. Menu del dia tussen de middag slaat wel alles: gewoon een snoeimaal en ja dan kan het lichaam maar 1 ding en dat is natuurlijk uitbuiken : ) Dus dan maar de nodige cafeine erin en gaaaan. Dikke min zijn mijn Spaanse collegaweggebruikers. In vergelijking met de ons bekende landen rijdt er hier onevenredig veel trage kak rond. Komt door die kek siesta die hier ook nog stevig in ere houden, echt leert schnoeien!!! En dat siesta gedoe, daar houden ik en mijn Pugje natuurlijk niet van, helemaal niet daar ie volledig gepimpt is (zie post hieronder). Gelukkig komt de Soleil regelmatig door, zodat ik vanzelf in de tjill cabrio stand glijd.
Deze stand ontbrak op de heenweg helaas zodat we twee x geflitst zijn (eerlijk verdeeld onder Joan en ik : ) Voor alle sjopprofessionals onder de lezers: boekt nu uw vlucht richting Madrid en duikt het flikker district in.. beetje uitkijken maar dan heb je wel de fancy ste sjeit!! (net als ik)
Doe hier nog ff mun nummer voor als u het niet kan laten: plus34699660980
Hoop schnel wat beeldmateriaal te posten, want daar gaat het toch allemaal om?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home