Monday, April 25, 2005

Jiha WIFI dusch UPDATE

Hola...

Nou dat was wel weer ff nodig zo'n update, want wat er nu weer allemaal is gebeurd....
Te beginnen bij het einde: zit nu met mijn aarsch in Murcia. En Murcia is leuk, vooral bij 26 graden knalharde evenaarnaderende Soleil! Heb hier mijn D-tje helemaal lens geschoten aan gezapige oude kerkjes en duivenkwekende oude ventjes. Ja, daar is ie inderdaad voor gemaakt. Goed 2 dagen geleden dacht ik nog dat ik zou sterven. Heb nog nooit zoveel vocht uit zoveel openingen in mijn lichaam in zo'n korte tijd verloren. Was het die heerlijke vies, dat ene tapasje of toch dat water uit de kraan in Alicante wat al zo naar riool smaakte... Enfin ik heb er van genoten, je waardeert het leven daarna zoveel meer : ) Ben blij dat ik dusch welgeteld een nacht en ochtend out was. Maarja, laf liggen is nix voor deze gozar, dusch maar weer met die camera aan het schnoeien en dat gaat vooralsnog prima (klopklop). Dat was in Valencia,erg stoere stad! Dikke Calatrava kek! Waren inmiddels hier aanbeland om Joan op een vliegtuig te zetten. Dit is gelukt en deze wereldreizigster maakt zich op om te vertrekken naar India (koninginnedag). Superrelext samengewerkt! Conflicten op 1 hand te tellen hiha, en dat terwijl we sinds Portugal ernstig veel samen hebben gewerkt omdat jawel, Jo haar tweede D70 ermee gekapt was. Werd even duidelijk gemaakt dat het een spiegelrelflex camera betreft: het ding klapt de spiegel niet goed weg zodat je hele mooie gitzwarte afbeeldingen krijgt. Das is best kunstzinnig als het 3 x per dag voorkomt, niet de hele tijd. Kortom we snoeide werkelijk te hard voor alle apparatuur om ons heen. Mijn Pug from Hell niet in de laatste plaats. Heerlijk dak open, beetje 160 op die Portugese snelweg. Ploteseling meters vol in het rood en een geluid wat ik echt nog nooit eerder heb gehoord (na al die kwalen)! De gast van de sleepdienst schudde meteen zijn hoofd toen we hem nog een keertje starten... Driewerf ARG. Moet eerlijk zeggen dat de proefritjes in eerst hagelnieuwe Mitsubishi Colt (Portugal) en Golf (voor de rest) prima bevallen!!! Goed dit was dus de kek... Ga dit ez ff posten en gaat hieronder door...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home